عضو جديد فى الأكاديمية

خطواتك الأولى على درجات الأكاديمية, لتعريف باقى الأعضاء بنفسك عن طريق المواضيع الشخصية والنقاشية المختلفة.

المشرف: تنهيدة

قوانين المنتدى
يمنع تماما وضع البريد الألكترونى أو الموقع الشخصى داخل المواضيع فى هذا القسم أو غيره, يمكنك دائما وضع ذلك فى توقيعك وملفك الشخصى مع التحذير بأن إظهار بريدك الألكترونى فى موقع عام يعرض بريدك الألكترونى للرسائل المزجعة أو محاولات السرقة.
أضف رد جديد
عاشق القلم
أكاديمى جديد
أكاديمى جديد

عضو جديد فى الأكاديمية

مشاركة بواسطة عاشق القلم »

السلام عليكم, أنا عضو جديد هنا وبجد أنا متحمس أوى للموقع ده من ساعة ماشوفت الاعلان فى الجامعة وكنت مستنى اول مااروح البيت عشان افتح الموقع واشوفه ولقيت الموقع لسه جديد وزى مانا شايف عدد الأعضاء مايعديش العشرة لسه ودى حاجة تحمس انك تكون من اوائل الاعضاء فى مشروع ادبى كبير زى ده وبالذات بيت الشعر اللى مكتوب فوق ده بيشجع أى حد بيحب الكتابة ( أويعشقها زيى ) انه يكتب وخصوصا انى أول مرة الاقى موقع متخصص فى الكتابة وبس ودى حاجة كويسة جدا, بتمنى ان شاء الله ان الموقع ده يبقى من اشهر المواقع الادبية فى مصر وانا عن نفسى هأقول لكل أصحابى فى الجامعة عليه عشان اللى بيحبو الكتابة ماوصلهمش الاعلان ييجو يكتبو ويستفادوا
تحياتى مع وعد منى ببدء الكتابة فورا ان شاء الله
عاشق القلم
قلب حزين
مشرفة قسم المناقشات
Favorite Quote: الحب هى النار الوحيدة التى تحب أن تحرق منها!
مكان: مصر

Re: عضو جديد فى الأكاديمية

مشاركة بواسطة قلب حزين »

اهلا بيك ياعاشق فى الموقع وبرحب بيك بصفتى عضوة جديدة بس اقدم منك بيوم :)
فعلا زى مانت قلت فكرة ان الموقع جديد دى تحمس ان احنا نبقى من اوائل المشاركين فيه ومؤسسينه كمان ده غير انه تخصص الموقع فى الأدب بس ده بيحصر الموقع على محبى الكتابة بس ودى حاجة كويسة انك تبقى مع ناس ليهم نفس ميولك
انا مع انى عضوة فى القسم الادبى فى كذا منتدى ومشرفة فى واحد منهم ده غير انى عندى مدونة لكن بجد كل اللى كان دايما بيقرالى أو بقراله بيبقى داخل كده انما مش ليه ميول ادبية ولابينقد اللى بكتبه اخره يقول حلو جميل وبس نظام مجاملات يعنى وانا مش حابة الفكرة دى انما هنا اكيد فى موقع كل اللى فيه داخل يقرا ويكتب وينقد هيبقى شكل تانى
برحب بيك مرة تانية ياعاشق زميل فى الأكاديمية flower1
صورة
لو ماقدرتش تضحك ماتدمعش وماتبكيش وان مافضلش معاك غير قلبك مش هتموت هتعيش
الأمير الحائر
مشرف قسم الروايات
Real Name: وليد توفيق
Favorite Quote: و تبقى الكلمات...
verification: ID verified and trusted writer

مشاركة بواسطة الأمير الحائر »

أهلا بيك ياعاشق فى الأكاديمية, كلنا متحمسين نفس حماسك ده للموقع لأن كون ان يبقى فيه موقع متخصص بالأدب بس دى حاجة تفرح أى شخص بيحب الكتابة والأدب وان شاء الله الموقع يبقى ليه مستقبل كبير بمجهودنا كلنا..شرفت الأكاديمية ياعاشق وهنستنى أعمالك :)
ثمة أسماء و ألقاب تبقى..بقاء الأرض..بقاء السماء..و بقاء الكلمات...
ثمة أشياء تتعلق حياتها بأماكنها..بتوابيت مغلقة تخشى الإبتعاد عنها...
رغم أن الحياة..قد تكمن فى هذا البعد...

.....

...:: و تبقى الكلمات ::...

...... صفحتى فى الأكاديمية ......
ابو المجد
أكاديمى جديد
أكاديمى جديد

مشاركة بواسطة ابو المجد »

اهلا بك في موقعنا
الذى اعتبره الموقع الرسمي لادباء الجامعة
أضف رد جديد