إنـهـــا الـحــرب إذا ج4

للمواضيع الكوميدية أو الكتابات الفكاهية الساخرة, و التى لا تناسب أى من الأقسام الأدبية فى الأكاديمية, رجاء مراعاة قوانين هذا القسم جيدا قبل الكتابة فيه.

المشرف: تنهيدة

قوانين المنتدى
للمواضيع الكوميدية أو الكتابات الفكاهية الساخرة, و التى لا تناسب أى من الأقسام الأدبية فى الأكاديمية, مع الإلتزام بحدود لائقة فى المزاح بين الأعضاء, وعدم التجريح فى أى عضو فى الأكاديمية أو استخدام أسماء أى شخصيات عامة والتشهير بها.
الزهراء
مشرفة قسم النقد الفنى و المقالات
Real Name: سليمة مشري
Favorite Quote: الشكوى انحناء و أنا نبض عروقي الكبرياء ...
فالشكوى لغير الله مذلة
verification: ID verified and trusted writer
مكان: بلد الأحرار

Re: إنـهـــا الـحــرب إذا ج4

مشاركة بواسطة الزهراء »

الحلم المستحيل كتب:ازيك يا سلمى

في الحقيقة لما رديت كنت لسة ما قريتش الاجزاء اللي قبل كدة ... لكن بعد ما رديت قريت الاجزاء اللي فاتت

و بصراحة الفكرة عجبتني جدا لا و احلى حاجة كتبتيها حتة انهم بيخبوا على بعض :lol:

برافو عليك يا سلمى و الله و طبعا انت عارفة انا في اي حزب ....... معاكم يا سلمى باذن الله و اي خطة جديدة موافقاكم عليها

لكن ربنا يستر و نعرف القاضي م.م ناوي على ايه ؟

لكن طبعا احنا ادها و لا ايه ؟

أهلا يا جيهان ، ازيك انت :)

الحمد لله ان الفكرة و بقية الاجزاء عجبوكٍ و هي حلوة بيكم و خاصة لما بنتشارك في كتابتها و اديكي شفتي الجزء اللي كتبو وليد عامل قصص كبيرة و بالفعل أعاد الحرب من جديد و أظاف كمان للعمل read1

بس مش عارفة ليه حاسة انهم بيحضرو لحاجة مش مطمئنة اصل غيابهم دة بيطرح تساؤلات و متهيئلي بيحضرو لحاجة كبيرة ز1 ، ربنا يستر س11

و جميل اوي انك معانا و ادينا بنزيد و الحمد لله العدد واصل لـ50004147 عضوة و الحمد لله ز1

م تنسيش تستعدي للأيام الجاية و بلغي كل الأعضاء بدة shot1
جوا العين و ساكنة القلب
نحبك يا بلادي
......................
صورة
تنهيدة
مشرفة قسم أدب الأطفال
Real Name: نهاد نعمان
Favorite Quote: لوسرقت منا الأيام قلباً معطاء بسام لن نستسلم للآلام ...لن نستسلم للألام .....
مكان: بنت مصر

مشاركة بواسطة تنهيدة »

الله ياسلمى برافو عليكِ قدرتى فعلا تثبتيهم وبكلماتك الجميلة قدرتى تلغبطيهم انا شايفة بجدد أن كل خططهم كوسة وحزبهم متفرق مفيهوش وحده زى وحدتنا الجميلة وأعتقد أن التفرقة الواضحة الموجودة فى حزبهم هتخليهم يرحلوا حتى قبل مايعرفوا النتيجة وانا عندى مفاجأت عظيمة هكشفها لم اعرف م ـ م بتاعهم عمل أيه فى الجزء الخامس وخلى أميرهم الهمام يفض بئه الأشتباك بعد مايعرف حقيقة قاضى القضاء بتاعهم :P
برحب بيك ياجيجى وطبعا الحزب نور بعضوتة الجديدة وإن شاء الله تقدرى تتولى معانا المسؤلية
بحيكِ ياسلمى على الجزء الجميل الا أظهرتى فيه كل الحقيقة بشكرك على ولاءك الكامل لحزبنا ومهما عملوا عمرهم ما هيزرعوا الشك فى حزبنا :D
صورة
هبة خميس
أكاديمى نشيط
أكاديمى نشيط
Real Name: هبة محمود خميس
Favorite Quote: قل لي من تعاشر اقل لك من انت فان من يقضي الليل في المستنقع استيقظ صديقا للضفدع

مشاركة بواسطة هبة خميس »

:lol: :lol:
تحفة بجد يا سلمى
الحرب بقت جامدة قوي
:lol: :lol:
و الحزب المعادي بقى موقفه وححححححححححححححححش ز1
flower1 flower1
ضحكتيني فعلا great1
أضف رد جديد

العودة إلى ”ضحكة من القلب...“