هو فيه ايه؟؟

للمواضيع الكوميدية أو الكتابات الفكاهية الساخرة, و التى لا تناسب أى من الأقسام الأدبية فى الأكاديمية, رجاء مراعاة قوانين هذا القسم جيدا قبل الكتابة فيه.

المشرف: تنهيدة

قوانين المنتدى
للمواضيع الكوميدية أو الكتابات الفكاهية الساخرة, و التى لا تناسب أى من الأقسام الأدبية فى الأكاديمية, مع الإلتزام بحدود لائقة فى المزاح بين الأعضاء, وعدم التجريح فى أى عضو فى الأكاديمية أو استخدام أسماء أى شخصيات عامة والتشهير بها.
أضف رد جديد
hala
أكاديمى نشيط
أكاديمى نشيط
Real Name: هاله صبحى

هو فيه ايه؟؟

مشاركة بواسطة hala »

شىء محير فعلا... هو ليه مفيش حد بيكتب فى هذا القسم ؟؟ هم بيقبضوا غلى اللى بيكتب هنا ؟؟؟ صورةصورةصورةوللا بيحطوا اسمه فى قائمة الممنوعين من السفر!!! صورةصورةيا جماعة ردوا على ..صورة احسن انا كنت بحضر لعرض كتاب رااائع ... لو فيه خطر قولولى .. وللا الناس بطلت قراءة عشان كدة القسم فاااضى !!! مع ان العصفورة قالت لى اللى هيكتب هنا هياخد حاجة حلوة !!! صورة
الأمير الحائر
مشرف قسم الروايات
Real Name: وليد توفيق
Favorite Quote: و تبقى الكلمات...
verification: ID verified and trusted writer

Re: هو فيه ايه؟؟

مشاركة بواسطة الأمير الحائر »

دايما مستعجلة كده ياهالة صورة وأنتى بتكتبى الموضوع ده محمد ( ابن مصر ) كتب أول عرض لكتاب...وأنا لولا بس انشغالى الأيام دى كنت كتبت كذا موضوع عن عدة كتب بحضرها من ساعة إقتراحى للقسم...لكن أنا دايما بنشغل فى الأجازة أكتر من الدراسة وبالذات يوم الجمعة صورة
وبعدين ياهالة بدال العصفورة عرفتك سر الحاجات الحلوة لكل موضوع مالحقتيش أنتى كتبتى أول موضوع ليه صورة
أنا هأنقل الموضوع لقسم شوية ضحك للتنظيم عشان مناسب هناك أكترصورة ومستنى عرض كتابك وأنا هأحاول أكتب عرض لكتاب بس بعد ما أخلص قراية المواضيع اللى فاتتنى...سلام صورة
ثمة أسماء و ألقاب تبقى..بقاء الأرض..بقاء السماء..و بقاء الكلمات...
ثمة أشياء تتعلق حياتها بأماكنها..بتوابيت مغلقة تخشى الإبتعاد عنها...
رغم أن الحياة..قد تكمن فى هذا البعد...

.....

...:: و تبقى الكلمات ::...

...... صفحتى فى الأكاديمية ......
hala
أكاديمى نشيط
أكاديمى نشيط
Real Name: هاله صبحى

مشاركة بواسطة hala »

انا مستعجلة انا !!
انا بس بحب الانجازات صورة .... ثم هو الغلبان مشرف القسم مش برضه حد يجبر بخاطره وينشر عنده موضوع صورة! وللا انتو فاكرينه فاتح القسم عشان يقعد يشوى ذرة مثلا!!!! ثم انا فعلا كنت هاقص الشريط بنفسى .. بس قلت اطمن احسن ما ينفجر فى وشى !! صورة
Ghadat2009
مشرفة قسم الكتابة
Real Name: غادة يسري
Favorite Quote: كن جميلا ..... ترى الوجود جميلا :)
verification: ID verified and trusted writer
مكان: مصر الجميلة

مشاركة بواسطة Ghadat2009 »

اعرضي كتابك الرائعصورة ....متشوقة اقرأ العرض اللي حاسة انه هيبقى حكايةصورة .... و بعدين هو احنا ليه دايما بنقلق من البداية او المبادرة بشيء؟؟صورة
صورة

.
.
.
[highlight=#ffff40]*** لــزيارة صــفـــحـــتــي *** [/highlight]
أضف رد جديد

العودة إلى ”ضحكة من القلب...“