اقتراح مشاركتنا في التصميمات

لعرض شكاوى واقتراحات الأعضاء بالنسبة للموقع أو المسابقة.
تنهيدة
مشرفة قسم أدب الأطفال
Real Name: نهاد نعمان
Favorite Quote: لوسرقت منا الأيام قلباً معطاء بسام لن نستسلم للآلام ...لن نستسلم للألام .....
verification: ID verified and trusted writer
مكان: بنت مصر

Re: اقتراح مشاركتنا في التصميمات

مشاركة بواسطة تنهيدة »

صورةحلو أوى التصميم ياغادة ورائعة الكلمات الا كتبتية جداااا جداااا لان اعتقد ان كلماتك وصفت الا حصلنا كلنا ...بحيك جدا على حماسك الجميل وتشجيعك للجميع لكى يبتكروا تصميمات اخرى ... وسيبك من قر احمد وأستمرى فى أبداعاتك ..وربنا يصون جهازك عشان منتحرمش من انشط نحلة موجودة فى الخلية صورةصورةصورة
صورة
Ghadat2009
مشرفة قسم الكتابة
Real Name: غادة يسري
Favorite Quote: كن جميلا ..... ترى الوجود جميلا :)
مكان: مصر الجميلة

مشاركة بواسطة Ghadat2009 »

تنهيدة كتب:صورةحلو أوى التصميم ياغادة ورائعة الكلمات الا كتبتية جداااا جداااا لان اعتقد ان كلماتك وصفت الا حصلنا كلنا ...بحيك جدا على حماسك الجميل وتشجيعك للجميع لكى يبتكروا تصميمات اخرى ... وسيبك من قر احمد وأستمرى فى أبداعاتك ..وربنا يصون جهازك عشان منتحرمش من انشط نحلة موجودة فى الخلية صورةصورةصورة

أنا سعيدة بجد إن التصميم و الكلمات عجبوكي .. الحمد لله ! صورة

أنا كتبتها لأني حسّيتها جدا ... و هي الحقيقة فعلا! صورة

و نفسي تعملي تصميم لصفحات الأكاديمية او اعلان عنها ... حاسة انه هيكون تصميم مميز جداااا

الكمبيوتر ده مش عارفة اعمل له ايه ؟ فجأة بيهنّج .. تخيلي أكون خلاص هاضغط على ( ارسال ) للرد و ألاقيه يعملها فيّا! مع انه متعايش مع الفيروسات من فترة .. بيتمرّد ليه دلوقتي ؟صورة

حلو أوي تعبير " أنشط نحلة في الخلية " ...ربنا يخليكي ... بس أعمل ايه؟ فعلا بحب المكان ده !

و ربنا ما يحرمنيش منك و من أصدقائي الأكاديميين و من روح الحب و الاحترام الرائعة اللي بتميز جدا كل حاجة هنا ..صورةصورةصورة
صورة

.
.
.
[highlight=#ffff40]*** لــزيارة صــفـــحـــتــي *** [/highlight]
تنهيدة
مشرفة قسم أدب الأطفال
Real Name: نهاد نعمان
Favorite Quote: لوسرقت منا الأيام قلباً معطاء بسام لن نستسلم للآلام ...لن نستسلم للألام .....
مكان: بنت مصر

مشاركة بواسطة تنهيدة »

ghadat2009 كتب:

أنا سعيدة بجد إن التصميم و الكلمات عجبوكي .. الحمد لله ! صورة

أنا كتبتها لأني حسّيتها جدا ... و هي الحقيقة فعلا! صورة

و نفسي تعملي تصميم لصفحات الأكاديمية او اعلان عنها ... حاسة انه هيكون تصميم مميز جداااا

الكمبيوتر ده مش عارفة اعمل له ايه ؟ فجأة بيهنّج .. تخيلي أكون خلاص هاضغط على ( ارسال ) للرد و ألاقيه يعملها فيّا! مع انه متعايش مع الفيروسات من فترة .. بيتمرّد ليه دلوقتي ؟صورة

حلو أوي تعبير " أنشط نحلة في الخلية " ...ربنا يخليكي ... بس أعمل ايه؟ فعلا بحب المكان ده !

و ربنا ما يحرمنيش منك و من أصدقائي الأكاديميين و من روح الحب و الاحترام الرائعة اللي بتميز جدا كل حاجة هنا ..صورةصورةصورة

أنا بحاول ياغادة أبتكر تصميمات اهو وأن شاء الله أعمل تصميم اقدر أعبر من خلالة عن حبى للأكاديمية ...وفعلا ياغادة احنا لاننا كلنا بنحب المكان ده أوى نفسنا نقدمله كل حاجة جميلة ....صورة
بس الظاهر ياغادة ان قر احمد جاب نتيجة فعالةصورة ..أسألينى أنا ..أنا مجربه وعارفة بس أن شاء الله الجهاز حيسمع الكلام ويبقى كويس...صورةوربنا ميحرمناش منك انتِ كمان ياغادة وتفضلى دايما منورة الأكاديمية بأبداعاتكصورةصورةصورة
صورة
Ghadat2009
مشرفة قسم الكتابة
Real Name: غادة يسري
Favorite Quote: كن جميلا ..... ترى الوجود جميلا :)
مكان: مصر الجميلة

مشاركة بواسطة Ghadat2009 »

تنهيدة كتب:
أنا بحاول ياغادة أبتكر تصميمات اهو وأن شاء الله أعمل تصميم اقدر أعبر من خلالة عن حبى للأكاديمية ...وفعلا ياغادة احنا لاننا كلنا بنحب المكان ده أوى نفسنا نقدمله كل حاجة جميلة ....صورة
بس الظاهر ياغادة ان قر احمد جاب نتيجة فعالةصورة ..أسألينى أنا ..أنا مجربه وعارفة بس أن شاء الله الجهاز حيسمع الكلام ويبقى كويس...صورةوربنا ميحرمناش منك انتِ كمان ياغادة وتفضلى دايما منورة الأكاديمية بأبداعاتكصورةصورةصورة

في انتظار تصميماتك الجميلة يا نهاد إن شاء الله و اللي أكيد هيبان فيها احساسك العالي ده صورة
صورة

.
.
.
[highlight=#ffff40]*** لــزيارة صــفـــحـــتــي *** [/highlight]
أضف رد جديد

العودة إلى ”الشكاوى والإقتراحات“