جراح قلبى

فى هذا القسم يمكنك كتابة الخواطر والتعبير عن نفسك ومشاعرك باللغة العامية.

المشرفون: تنهيدة،سندريلا

أضف رد جديد
oshen
أكاديمى فعال
أكاديمى فعال
Real Name: اوشين الخطيب
Favorite Quote: احلم معايا ببكره ولو مجاش احنا نجيبه بنفسنا

جراح قلبى

مشاركة بواسطة oshen »

جراح قلبى
جرح قلبى عمله حبيبى او اللى كنت فاكره انه حبيبى
جرح قلبى عمله اللى قال فى لحظه حب انه مش هيسبنى وانه عايزنى اكون احلى حاجه فى حياته
قلبى دبحه حبيبى لما قال اهوك واتمنى لو اكون باقى العمر معاك وفى لحظه ضحك وقال انت صدقت ياجميل
قلبى دبحه حبيبى لما بعت حبى لواحده كلمها مره وسمع صوتها كتير وقعد معاها لحظه
اما جراح قلبى اسببها كتير اولها حبيبى واللى قال احبك اعشقك اتمنى اكون باقى العمر معاكى ولكن لحظه ليس الان فانا مازلت صغيرا على الحب وليس بيدى مهرك ولا حتى ثمن الدبله الحلال ايه رايك نهزر شويه ونفرح شويه ونحب شويه ولكن من بعيد ياجميل
جراح قلبى اسببها كتير قولت اولها ودى اوسطها فى يوم لقيت رساله بتقول معلش يامحبوبه صورتك بعتها لصحبتك اللى انت بعتيها واللى انا واثق انها من طرفك معلش انا واثق انها من طرفك عشان كده بعت صورتك انا بحبك بعشقك ولكن ليس الان
جراح قلبى اسببها كتير ودى اخرها محبوبتى انا الان فى انتظار موقفى من التجنيد وكذلك موقفى منك فهل مازلتى تريدننى زوج لك
انا احبك اعشقك ولكن لحظه مازلت اخاف عليك وسبب بعدى عنك انى دائما انظر اليك بعين الخوف اخاف ان ترحلى عنى ان تعرفى كم انا دون مستواكى ولا اصلح لان اكون زوج صالح لكى
هل تعلمى يامحبوبتى انى احلم بيكى كل يوم واحلم بحياه جميله سعيده معكى ولكن لحظه ليس الان فانا ليس معى مهرك ولا ثمن الدبله والمحبس ليدك الجميله
اخاف ان تبعدى عنى وان تتركينى بسبب فعلتى الغبيه
احبك اعشقك اريدك فى حياتى الفارغه حتى يملائها صوت ضحكاتك
وانا اخبره
حبيبى احبك اعشقك ولا استطيع ان اعيش الحياه بدون حبك ولكن لحظه هل تعلم كم انا محظوظه لحبك لى ولكن لحظه ايضا
انا اسفه انا مش للبيع مهرى غالى ومثلك لا يمتلك مهرى ولا ثمن دبلتى ولا حتى دبله نحاس
انا احبك ولكن ليس بعد الان
انا اعشقك ولكن ليس الان
انا اريدك زوج لى ولكنى اعتذر وبشده لانه من المستحيل ان يختلط الزيت بالماء او يختلط السم باللبن فاللبن شافى والسم هو منك قاتل
اتركنى حبيبى اه نسيت قصدى ياللى كنت حبيبى
هل تعلم الان من صنع جراح قلبى
نسيت كمان مره ان اخبرك انت وجراحك التى صنعها داخلى اصبحت من الماضى
والان اخبرك وقلبى وعقلى مرتاحين الان فقط اقولها لكل العالم
انا حره ولست محبوبتك سوف افتقد غضبى منك سوف افتقد الايام التى جعلتى اسهر وافكر فى كيفيك انتقامى منك
سلام يامن علمنى ان الحب سم قاتل وان المحب ماهو الا الكوب الذى نشرب منه السم
المجموعه القصصيه اعذرينى ومخاوف اخرى حاليا فى الاسواق داخل العدد ارض الظلال من تاليفى
أضف رد جديد

العودة إلى ”خواطر عامية“