حملة.... قول بحبك ؟

للكتابات و المناقشات حول الحب, ليس بمفهومه الرومانسى فقط, ولكن بمفهومه الواسع فى كل حياتنا, والحديث عن المشاكل والعقبات التى تواجه هذا الحب وكيفية التغلب عليها.

المشرفون: محمد محمود،المهاجر،همسه

أضف رد جديد
المهاجر
مشرف قسم المقالات و النقد الفنى
Real Name: أحمد جمال الدين أحمد
Favorite Quote: دائما إفعل ما تحب ان يراك الناس عليه
دائماً لا تفعل ما يحب الناس ان يروك عليه
verification: ID verified and trusted writer
مكان: مصر
اتصال:

حملة.... قول بحبك ؟

مشاركة بواسطة المهاجر »

اخوتى اعضاء الاكاديمية السلام عليكم جائنى انه قد قيل الحب تضحية ووفاء لكنى قولت واين التضحية اين الوفاء جائنى قائل موجود فاتبحث عنه قولت كيف ابحث عنه فكرامتى لا تسمح لى اين اخلاقى وعقيدتى ومبادئى فقال موجودة ولكن لن تُحب حتى تَحب فقولت اغرب عنى فقال سأغرب ولكن دعنى انادى قلبك انا الحب يا قلب انا الحب فاين انت الا تود ان يكون بيننا نود
سؤال بقى هل من الممكن الواحد يدور على الحب ولا يستنى الحب ؟ ولو جاله الحب ايه هيبقى حاله ؟ وهل هيجيب هدايا فى الاعياد ويبقى شاطر وفالح فى المياصة ولا ... ايه ؟
ماذا بعد ..؟
لو كنت اتحبيت قبل كدا وحبيت تفتكر الحب فعلا على رأى حمادة هلال الحب حلو ...؟ ولو مش حلو .......... ليه مش حلو ؟ ولو حلو ايه اكتر حاجة تمنتها من الحب تبقى بجد حب ؟
ولا اقولك بتحب تب ليه بتحب ؟ ولا اقولك بحبك عارف ليه عشان مثل المؤمنين فى توادهم وتراحمهم كمثل الجسد الواحد ...؟ ابدا معانى حملة بحبك وقول لكل واحد بتحبه بحبك مش شرط ولد يقول لبنت بحبك ولا بنت تقول لولد بحبك لا قول لاخوك قول لابوك قول لاختك قول لصحبك اققولك قول ... لعدوك ؟ ( أوعوا حد يضرب صورة) ليه ربنا بيقول وجادلهم بالتى هى احسن فإذا الذى بينك وبينه عداوة كأنه ولى حميم ... شوفت انا بحبك ازاى وعايزك تبقى حلو ................ هبدأ انا بقى واقول لاعضاء اكاديميتنا كلهم بحبــــــــــكم وبخص بالذكر ( وليد - محمد ابن مصر - امير - تنهيدة - همسة - مريم - هبة الله ...... الخ ) وانت بتحب مين ...؟
محمد محمود
مشرف قسم الأشعار
Real Name: محمد محمود حسن
Favorite Quote: إلهــــي لا تعذبني فإني
مقر ٌ بالذي قد كان مني
verification: ID verified and trusted writer
مكان: الإسكندرية
اتصال:

Re: حملة.... قول بحبك ؟

مشاركة بواسطة محمد محمود »

صورةصورةصورة
تواضع تكن كالبدر لاح لناظر ٍ على صفحات الماء وهو رفيع ُ