عيد ميلاد مين بعد بكره

لإهداء كلمات لعضو فى الأكاديمية وكذلك لمواضيع التهنئة بأعياد ميلاد الأعضاء أوالمناسبات.

المشرفون: تنهيدة،لارا

أضف رد جديد
لارا
مشرفة قسم إهداء إلى
Real Name: سها محمد حسن
Favorite Quote: من الذكاء ان تكون غبيا بعض الوقت
verification: ID verified and trusted writer

عيد ميلاد مين بعد بكره

مشاركة بواسطة لارا »

ازيكم يا احلى اعضاء فى الدنيا بجد وحشتوووووووووووووووووووووووووووووووووونى جدا ووحشتنى الاكاديميه .بجد انا زعلانه جدا انى مش بعرف ادخل الاكاديميه واشارك معاكوا بس غصب عنى الوقت كله مقضياه فى كورسات ونوم:lol: .بس هانت كلها اسبوعين ورجعلكوا تانى

لحد ما تزهقوا منى وتقولولى متدخليش الاكاديميه تانى:lol: .

طبعا عاوزين تعرفوا عيد ميلاد مين بعد بكره ؟؟؟؟

عيدميلاد مين!

عيد ميلاد مين!

بعد بكره عيد ميلاد .........................................................................................

رغايه اوى انا لا خلاص هقولكوا عيد ميلا مين!!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

زهقتوا ولا لسه

النهارده فتحت الفيس بوك لقيت

لقيت مكتوب ان يوم 11 اغسطس عيد ميلاد شخص

الشخص ده مين

امير الاكاديميه ورئيس حزب الولاد

اوحش حاجه انه رئيس حزب الولاد

بس عندى امل انه بعد الاهداء ده المفروض يسيب حزب الولاد وينضملنا احنا احسن

طبعا عرفته طبعا انه عيد ميلاد وليد واحب اقوله كل سنه وهو طيب وعقبال مليون سنه يارب
وان شاء اله ربنا يوفقه فى دراسته وشغله وحياته كلها وهو يستاهل

[flash] http://cards.ecard4all.com/cgi-bin/newcards/showimage.pl?no=466020&q1=birth_friends&cat=Birthday&image=/thumbs/birth_friends/1008-002-142-1599.gif&title=Birthday+Friendship+Quote...&backgr=1008-002-142-1599_bg.gif&tcolor=33CCFF&tsize=5&tface=comic+sans+ms&type=html&subcat=For+Your+Friends&log=ecard4u&newbgpath=new&newmuspath=eventsnew&src=&bigimagetype=new&DATE=&tempval [/flash]
التورته والهدايا ولاوازم العيد ميلاد سيبهم لباقى الاعضاء الاكاديميه
ملحوظه هامه(اوعى تنسى ياوليد ان الهدايا هتبقى مناصفه بينا)ومش تستغل فرصه انى مش هبقى موجوده فى عيد الميلاد
cowards die many times before thier dies
تنهيدة
مشرفة قسم أدب الأطفال
Real Name: نهاد نعمان
Favorite Quote: لوسرقت منا الأيام قلباً معطاء بسام لن نستسلم للآلام ...لن نستسلم للألام .....
مكان: بنت مصر

Re: عيد ميلاد مين بعد بكره

مشاركة بواسطة تنهيدة »

أزيك يالارا والله أنت وحشتينا أكتر ووحشتنا مواضيعك وخواطرك الجميلة
بس يلا خلصى بسرعة عشان ترجعى تنورينا من جديد فى أكاديمتنا الجميلة م11
وطبعا أحنا روحنا رياضية وبكل الأخوة والصداقة هنقول لوليد كل سنة وهو طيب وهنقدم كمان الهدايا
وهنعمل أجمل عيد ميلاد لوليد وهقولة مؤقتا كل سنة وانت طيب لحد ما أروح أحضر الهدايا والتورتة وأرجع ..:)
بحيكِ يالار على روحك الجميلة وفى أنتظار عودتك الجميلة :) flower1
صورة
هبة خميس
أكاديمى نشيط
أكاديمى نشيط
Real Name: هبة محمود خميس
Favorite Quote: قل لي من تعاشر اقل لك من انت فان من يقضي الليل في المستنقع استيقظ صديقا للضفدع

مشاركة بواسطة هبة خميس »

عيد ميلاد مين ؟ thi1
وليييييييييييييييييد vi2
يووووووه هنبارك لحد من الحزب المعادي
يالا مش مهم انا هبارك
بس حد يضمن لنا انه يسيب الحزب بتاعهم و ينضملنا thi1
كل سنة و انت طيب يا وليد
ز1
و عقبال ما تبقى اديب كبير ااد الدنيا مش اديب وليد :lol:
بس دة لما تنضملنا ان شاء الله
و خد الفرح دة بقى
happy11 happy11 happy11 happy11
clap1 clap1 clap1
ز1 ز1 ز1
so1 so1 so1
flower1 flower1 flower1
lol11
دبدوب هدية اهو
مش كله هيجيب تورتة
lol11
الأمير الحائر
مشرف قسم الروايات
Real Name: وليد توفيق
Favorite Quote: و تبقى الكلمات...

مشاركة بواسطة الأمير الحائر »

معلش بقى رد متأخر جدا جدا :)
طبعا بجد مش عارف أشكرك ازاى يا لارا على عيد الميلاد الجميل ده..و بجد ياريت كنت أقدر أبقى موجود يومها بس المشكلة إنى شغال كعادتى اللى بحبها كل أجازة و كعادتى دايماً كمان بأختار الشغل اللى ياخد أكبر وقت لأن هو ده الهدف الأهم من شغلى..يعنى حالياً 15 ساعة فى اليوم على الأقل وبفكر أزود كام ساعة كمان شغل عشان مش أحس بالفراغ :lol:

أنا ده أول يوم من 25 يوم فى الشغل قررت آخد أجازة و طبعا بجد كنت عايز أول حاجة أعملها إنى أدخل الأكاديمية اللى مش قادر أقول وحشتنى اد ايه ووحشنى كل أعضائها...و كمان وحشتنى القر اية و الكتابة فى الأكاديمية جدا..بس إن شاء الله قريب نهاية الشغل و أبقى متواجد أكتر.
بشكرك يا لارا على الإهداء الجميل و كمان على الدعوات و الأمنيات الجميلة... :) أما بالنسبة لموضوع إنى أسيب الحزب بتاعنا بعد الإهداء ده فأكيد أكيد أكيد يعنى..مش ممكن أبداً ok11
و ربنا يوفقك فى الكورسات إن شاء الله و ترجعى الأكاديمية أنتى كمان زى الأول و أكتر...و بالنسبة لموضوع تقسيم الهدايا مناصفة ده..إحم..كتير مناصفة...ممكن يبقى ربع الهدايا ليا و الباقى ليا بردو :lol:
قبل ما أنسى شكرا كمان على الكارت الجميل يا لارا و عقبال ما نبعتلك كلنا كروت تهانى يوم نجاحك ويوم فرحك :)
و دلوقتى أرد على باقى التهانى الجميلة اللى بجد كانت أجمل تهنئة ليا بعيد ميلاد :)
ثمة أسماء و ألقاب تبقى..بقاء الأرض..بقاء السماء..و بقاء الكلمات...
ثمة أشياء تتعلق حياتها بأماكنها..بتوابيت مغلقة تخشى الإبتعاد عنها...
رغم أن الحياة..قد تكمن فى هذا البعد...

.....

...:: و تبقى الكلمات ::...

...... صفحتى فى الأكاديمية ......
أضف رد جديد

العودة إلى ”إهداء إلى...“