إعلان الفائز عن أسبوع الردود الأول بالأكاديمية

هذا القسم خاص بإدارة الأكاديمية لعرض إرشادات خاصة بالموقع أو إعلانات إدارية أخرى.
محمد محمود
مشرف قسم الأشعار
Real Name: محمد محمود حسن
Favorite Quote: إلهــــي لا تعذبني فإني
مقر ٌ بالذي قد كان مني
verification: ID verified and trusted writer
مكان: الإسكندرية
اتصال:

Re: إعلان الفائز عن أسبوع الردود الأول بالأكاديمية

مشاركة بواسطة محمد محمود »

ألف مبروك يا نهاد
فوز مستحق لناقدة قديرة تستطيع أن تحلل العمل الأدبي بمستوى نقدي رائع
ردودك دائما ً تأتي مميزة وتعني الكثير لصاحب العمل .
ردودك تأتي لتغطى جوانب العمل وتضيف له رونقا ً خاصا ً
تهنئة بفوزك ، ويا رب دائما ً فائزة وتقسمي الجائزة بالنص .so1
تواضع تكن كالبدر لاح لناظر ٍ على صفحات الماء وهو رفيع ُ
ولا تك كالدخان يعلو بنفســه إلى طبقات الجو وهو وضيـــع ُ

صورة

صفحتي الشخصية
تنهيدة
مشرفة قسم أدب الأطفال
Real Name: نهاد نعمان
Favorite Quote: لوسرقت منا الأيام قلباً معطاء بسام لن نستسلم للآلام ...لن نستسلم للألام .....
مكان: بنت مصر

مشاركة بواسطة تنهيدة »

محمد محمود كتب:ألف مبروك يا نهاد
فوز مستحق لناقدة قديرة تستطيع أن تحلل العمل الأدبي بمستوى نقدي رائع
ردودك دائما ً تأتي مميزة وتعني الكثير لصاحب العمل .
ردودك تأتي لتغطى جوانب العمل وتضيف له رونقا ً خاصا ً
تهنئة بفوزك ، ويا رب دائما ً فائزة وتقسمي الجائزة بالنص .so1
الله يبارك فيك ياشاعرنا الكبير بشكرك كتير على رايك الا أسعدنى جدااااا :D
والا دايما بعتز بيه وبجد كلماتك وكلمات زملائى والأدارة ووجودى معاكم هى أعظم وأجمل جايزة
ممكن أحصل عليها فى دنيتى كلها لان حقيقى مفيش أروع من أنى أجتمع مع ناس زيكم فى مكان واحد
أتمنى بجد أكون دايما عند حسن ظنكم وان كلماتى وتعليقاتى البسطية دايما تلاقى مكان فى قلوبكم
بشكرك مرة عشرة يامحمد لان النهاردة شكرتك كتير على كلماتك وعلى المفاجأة بس مش مشكلة أشكرك
تانى لانك بجد تستحق كل خير وأن كان على الجايزة فخدها كلها مش مشكلة أعتبرها العيدية ولا يهمك
أنا وانت واحد بتمنالك من قلبى ياأخى العزيز كل النجاح والتوفيق فى كل حياتك :) flower1
صورة
الأمير الحائر
مشرف قسم الروايات
Real Name: وليد توفيق
Favorite Quote: و تبقى الكلمات...

مشاركة بواسطة الأمير الحائر »

ألف مبروك يانهاد :) خبر جميل و متوقع منك بحبك للأعمال و ردودك اللى دايما بتحس بالعمل و تقراه بالقلب قبل العين..و عشان كده ردودك دايما جميلة و فعلاً تستحقى ألف فوز مش فوز واحد على حبك لكل اللى حواليكى flower1

بهنى كمان كل زمايلى اللى اتذكر أسمائهم واحد واحد لأنهم حقيقى يستاهلوا..

مبروك ياجيهان :) ردودك فعلاً فيها قراءة عميقة للعمل دايماً..و أسبوع الردود أكيد كان فرصة جميلة عشان تظهر ردودك بشكل أكبر..و يارب دايماً مميزة بردودك و أعمالك flower1

.....

مبروك ياهبة :) زميلتنا الأولى العائدة بقوة..و حقيقى أنا سعيد جداً بعودتك فى كل حاجة ياهبة سواء فى الفوز فى المسابقة أو فى الردود او فى المواضيع..و ياريت تفضلى كده زى ما اتعودنا عليكى و يفضل النشاط و الفوز دايماً flower1

.....

أختنا المتميزة دايما غادة :) مبروك للترشيح و أظن لو كان فيه مسابقات لكل شهر فى الردود طول الفترة اللى فاتت أكيد كنتى هتبقى أنتى فائزة بردودك اللى دايماً مشجعة و ناقدة من غير مجاملة و من غير تجريح..و بحب فى القراءة و التعليق..و حقيقى بدعيلك نفس دعوتك الجميلة ليا دايماً إن ربنا يبارك فى وقتك و ما تبعديش أبداً عن قلمك ولا عن اى شئ بتحبيه flower1

.....

زميلى اللى بعتز بيه محمد محمود :) مبروك مش بس على الترشيح هنا لكن على كل ردودك و تشجيعك اللى دايماً كان حافذ للكل على كتابة المزيد مش بس فى قسم الشعر لكن فى كل الأقسام و حتى فى المواضيع النقاشية رأيك دايماً بيبقى موجود و مؤثر..و بتمنالك دايماً كل تميز فى كتابتك و حياتك flower1

......

مبروك يارحاب :) مش غريب على حد بتميز اعمالك و لغتك سواء فى الخواطر أو القصص إنه يبقى ردوده مميزة كمان..و حقيقى سعدت بوجود اسمك هنا و بتمنى يبقى موجود دايما فى كل فوز و تكريم flower1

......

مبروك إيناس حليم :) مبروك حقيقى للترشيح و أنا شفت ردك مرة بخصوص إن الشغل هو اللى بيبعدك عن الكتابة و فعلاً ما أعتقدش كاتبة قصص قصيرة متميزة زيك المفروض يبعدها حاجة عن هوايتها المفضلة..و بتمنالك كل تميز دايما flower1

......

نورا..الف مبروك :) ردودك كمان بتقرى العمل حلو اوى دايماً..و بالذات فى المواضيع النقاشية..زى أعمالك..يمكن أنا شخصياً قبل أسبوع الردود كنت محضر قائمة من الأعمال اللى عايز أرد عليها فيه و كان فيها اعمالك اللى ما عرفتش أرد عليها قبل كده مع إنك حقيقى مع زميلنا محمد محمود من أكتر الناس اللى بيخلونى اقرا شعر و أحبه رغم إنه مش مجالى المفضل..و طبعا لا تعليق على مصير تلك القائمة و الأسباب التى حالت دون الرد عليها.. س11
مبروك يانورا و بتمنالك النجاح دايما إن شاء الله فى الأدب و فى كل حياتك flower1

........

مبروك كمان لإدارة الأكاديمية على فكرة أسبوع الردود و كانت أمنيتى الأكبر طبعاً إنى أشارك فيه و يبقى عودتى للردود بس للأسف ظروف الوقت جائت بما لا يتمنى صاحبها... :)

........
و أخيراً مبروك مرة تانية يانهاد على الفوز اللى بجد تستحقيه جداً..و أكيد غير إنه خبر سعيد للكل بس ليا شخصياً أكتر و فوز كمان ليا لأنه فوز زميلتى فى الأكاديمية و فى فريق الإحساس :)
و يارب دايما متميزة إن شاء الله flower1
ثمة أسماء و ألقاب تبقى..بقاء الأرض..بقاء السماء..و بقاء الكلمات...
ثمة أشياء تتعلق حياتها بأماكنها..بتوابيت مغلقة تخشى الإبتعاد عنها...
رغم أن الحياة..قد تكمن فى هذا البعد...

.....

...:: و تبقى الكلمات ::...

...... صفحتى فى الأكاديمية ......
نبضة...
مشرفة قسم القصص القصيرة
Real Name: سارة صادق
Favorite Quote: النعم الكبرى لا تُظهرها إلا.. الفجائع الكبرى !
مكان: no where but my imaginary world

مشاركة بواسطة نبضة... »

بجد آسفة جداااااااا على التأخير في الرد..
بس كان لازم ابارك طبعا لكل اللي اترشحو ومش فازوا وكمان لتنهيدتي الثكرررررررر..
بجد يا نهاد انتي تستحقي الفوز دا لانك دايما في كل الاوقات وكل الظروف بتبقى متواجدة ومش بتبخلي بكتاباتك او بردودك المشجعة والمميزة... :)
الف مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك.. :D ز1

وبشكر ادارة الاكاديمية على تفاعلها الداااااااائم معانا..
وعلى الفكرة الرائعة دي.. :)
تنهيدة
مشرفة قسم أدب الأطفال
Favorite Quote: لوسرقت منا الأيام قلباً معطاء بسام لن نستسلم للآلام ...لن نستسلم للألام .....

مشاركة بواسطة تنهيدة »

الأمير الحائر كتب:ألف مبروك يانهاد :) خبر جميل و متوقع منك بحبك للأعمال و ردودك اللى دايما بتحس بالعمل و تقراه بالقلب قبل العين..و عشان كده ردودك دايما جميلة و فعلاً تستحقى ألف فوز مش فوز واحد على حبك لكل اللى حواليكى flower1

بهنى كمان كل زمايلى اللى اتذكر أسمائهم واحد واحد لأنهم حقيقى يستاهلوا..

مبروك ياجيهان :) ردودك فعلاً فيها قراءة عميقة للعمل دايماً..و أسبوع الردود أكيد كان فرصة جميلة عشان تظهر ردودك بشكل أكبر..و يارب دايماً مميزة بردودك و أعمالك flower1

.....

مبروك ياهبة :) زميلتنا الأولى العائدة بقوة..و حقيقى أنا سعيد جداً بعودتك فى كل حاجة ياهبة سواء فى الفوز فى المسابقة أو فى الردود او فى المواضيع..و ياريت تفضلى كده زى ما اتعودنا عليكى و يفضل النشاط و الفوز دايماً flower1

.....

أختنا المتميزة دايما غادة :) مبروك للترشيح و أظن لو كان فيه مسابقات لكل شهر فى الردود طول الفترة اللى فاتت أكيد كنتى هتبقى أنتى فائزة بردودك اللى دايماً مشجعة و ناقدة من غير مجاملة و من غير تجريح..و بحب فى القراءة و التعليق..و حقيقى بدعيلك نفس دعوتك الجميلة ليا دايماً إن ربنا يبارك فى وقتك و ما تبعديش أبداً عن قلمك ولا عن اى شئ بتحبيه flower1

.....

زميلى اللى بعتز بيه محمد محمود :) مبروك مش بس على الترشيح هنا لكن على كل ردودك و تشجيعك اللى دايماً كان حافذ للكل على كتابة المزيد مش بس فى قسم الشعر لكن فى كل الأقسام و حتى فى المواضيع النقاشية رأيك دايماً بيبقى موجود و مؤثر..و بتمنالك دايماً كل تميز فى كتابتك و حياتك flower1

......

مبروك يارحاب :) مش غريب على حد بتميز اعمالك و لغتك سواء فى الخواطر أو القصص إنه يبقى ردوده مميزة كمان..و حقيقى سعدت بوجود اسمك هنا و بتمنى يبقى موجود دايما فى كل فوز و تكريم flower1

......

مبروك إيناس حليم :) مبروك حقيقى للترشيح و أنا شفت ردك مرة بخصوص إن الشغل هو اللى بيبعدك عن الكتابة و فعلاً ما أعتقدش كاتبة قصص قصيرة متميزة زيك المفروض يبعدها حاجة عن هوايتها المفضلة..و بتمنالك كل تميز دايما flower1

......

نورا..الف مبروك :) ردودك كمان بتقرى العمل حلو اوى دايماً..و بالذات فى المواضيع النقاشية..زى أعمالك..يمكن أنا شخصياً قبل أسبوع الردود كنت محضر قائمة من الأعمال اللى عايز أرد عليها فيه و كان فيها اعمالك اللى ما عرفتش أرد عليها قبل كده مع إنك حقيقى مع زميلنا محمد محمود من أكتر الناس اللى بيخلونى اقرا شعر و أحبه رغم إنه مش مجالى المفضل..و طبعا لا تعليق على مصير تلك القائمة و الأسباب التى حالت دون الرد عليها.. س11
مبروك يانورا و بتمنالك النجاح دايما إن شاء الله فى الأدب و فى كل حياتك flower1

........

مبروك كمان لإدارة الأكاديمية على فكرة أسبوع الردود و كانت أمنيتى الأكبر طبعاً إنى أشارك فيه و يبقى عودتى للردود بس للأسف ظروف الوقت جائت بما لا يتمنى صاحبها... :)

........
و أخيراً مبروك مرة تانية يانهاد على الفوز اللى بجد تستحقيه جداً..و أكيد غير إنه خبر سعيد للكل بس ليا شخصياً أكتر و فوز كمان ليا لأنه فوز زميلتى فى الأكاديمية و فى فريق الإحساس :)
و يارب دايما متميزة إن شاء الله flower1
الله يبارك فيك ياوليد أسفة بجد على التأخير بس والله انا بدخل وبكون نفسى اعلق على كل أعمال زمايلى وكل الموضوعات لكن الوقت بياخدنى فى قرأه أعمالهم الجميلة دا السبب الأول لتأخير اما السبب التانى هو انى مش لاقيه بجد كلام أرد بيه على كلامك وأحساسك الرائع :) بجد مش عارفة أشكرك ازاى على كلماتك الجميلة الا اتمنى بجد انى أكون استحقها و انا لو كنت حقيقى زى ماوصفتنى فدا اكيد بفضلك وبفضل زملائى لان والله دايما أعمالكم رائعة تستحق كل التقدير عشان كمان انتوا ناس جميلة مينفعش تتعامل غير بكل ود واحترام وانا مهما عملت فأكيد مش هقدر أوصفلكم أنا ازاى بحترمكم ومستمعه جدا وانا وسطكم ونفسى بجد دايما أكون عند حسن ظنكم وانا طبعا بشكر معاك ياوليد كل الا تذكرت اسمايهم جيهان ومحمد وغادة وهبه ورحاب وايناس ونورا بجد كلهم يستحقوا الف فوز لانهم من أكتر الشخصيات الا بتحب الأكاديمية بجد وبترد على كل زمايلهم بكل حب بتمنالهم من كل قلبى كل التميز والنجاح .. :) flower1
وبشكرك تانى ياوليد على كلماتك الرائع الا حقيقى اسعدتنى جداااااا وانت كمان ياوليد من أكتر الاعضاء الا بنستى ردودهم زى مابنستنى أعمالهم لان كلها بتكون مفيدة ورائعة وانا شخصيا ديما بستناها بتمنالك ياوليد كل الخير والنجاح وحقيقى نفسى نرجع تانى ننشط الفريق ونبدأ فى عمل جديد بس الا نفسى فيه أكتر هو انى أقرالك أعمالك جديدة بقلمك المبدع ... الا دايما بستمتع بكل مايكتب بشكرك تالت ورابع وحقيقى انت تستحق الف شكر ياوليد مش شكر واحد لانك بجد أسعدتنى جدااااااا فى أنتظار رجوعك المميز الا اكاديمتنا التى لا تكتمل سوا بوجودك :) flower1 flower1 flower1
صورة
تنهيدة
مشرفة قسم أدب الأطفال

مشاركة بواسطة تنهيدة »

ماتت الكلمات حزنا كتب:بجد آسفة جداااااااا على التأخير في الرد..
بس كان لازم ابارك طبعا لكل اللي اترشحو ومش فازوا وكمان لتنهيدتي الثكرررررررر..
بجد يا نهاد انتي تستحقي الفوز دا لانك دايما في كل الاوقات وكل الظروف بتبقى متواجدة ومش بتبخلي بكتاباتك او بردودك المشجعة والمميزة... :)
الف مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك.. :D ز1

وبشكر ادارة الاكاديمية على تفاعلها الداااااااائم معانا..
وعلى الفكرة الرائعة دي.. :)
وانا كمان ياسارتى العسولة أسفة على التأخير :)
ثم انتى تتأخرى زى ماانتى عايزة أنا عارفة جمال احساسك من غير أى كلام :)
الله يبارك فيكِ ياساره بشكرك جداااا على كلماتك الجميلة زيك :)
وبجد كلام كتير عليا بتمنى بجد اكون دايما عند حسن ظنكم عشان استحق كلامكم الجميل اوى دا :)
وحقيقى ياسارتى انتِ وكل كُتاب الأكاديمية أعمالكم هى الا بتمتعنى وبتشجعنى بجمالها بالرد عليها بمنتهى الحب ...
بشكرك ياسارتى على التهنئة الرقيقة وبتمنالك كل التوفيق والنجاح ياأحلى ساره :) flower1 :)
فى النهاية بشكر أدارتنا الرائعة على كل شىء وعلى تقديرها لكل الأعضاء ولانى أعتبر الأكاديمية أفضل مكان لى فأتمنى
للأكاديمية من كل قلبى تحقيق كل اهدافها والوصول الا كل ماتتمناه ...أشكركم والشكر أقل مايقال على كل مجهوداتكم من أجلنا أتمنى لكم كل الخير والنجاح :) flower1 :)
صورة
أضف رد جديد

العودة إلى ”الإعلانات والإرشادات الإدارية“