شفاك الله وعافاك يا غادة

لإهداء كلمات لعضو فى الأكاديمية وكذلك لمواضيع التهنئة بأعياد ميلاد الأعضاء أوالمناسبات.

المشرفون: تنهيدة،لارا

سندريلا
مشرفة قسم الخواطر
Real Name: جيهان راضي
Favorite Quote: المرأة عاشت ألوف السنين مثل مرآة تعكس صورة للرجل أكبر و أجمل من الحقيقة !
verification: ID verified and trusted writer
مكان: my own world
اتصال:

Re: شفاك الله وعافاك يا غادة

مشاركة بواسطة سندريلا »

الف مليون سلامة عليكي يا حبيبة قلبي غادة ....... شفاك الله و عفاك ...... ان شاء الله تقومي بالف سلامة ...... و ربنا يكرمك يا

رب ........ و عايزاك ترجعلنا كدة بكتاباتك الحلوة اللي بتمتعينا بيها دايما ....... و فعلا الاكاديمية ما لهاش طعم من غيرك

صورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورة
Ghadat2009
مشرفة قسم الكتابة
Real Name: غادة يسري
Favorite Quote: كن جميلا ..... ترى الوجود جميلا :)
مكان: مصر الجميلة

مشاركة بواسطة Ghadat2009 »

الأمير الحائر كتب:أنا كنت سجلت الخروج فعلا و لاحظت الموضوع...فدخلت تانى..بجد ألف سلامة عليكى ياغادة...صورة وبجد لازم تنظمى وقتك شوية على الجهاز عشان عينيكى..مع إنى عارف فعلا إزاى أنا كنت بسرح فى القراية و الكتابة فى الأكاديمية لحد ماعينيا تتعبنى وأضطر أبعد...صورة بس طبعا صحتك أهم ولو هتبعد لفترة عن قلمك مع صعوبة البعد ده أكيد صورة
أنا طبعا جاى متأخر جدا و مش لحقت أجيب حاجة معايا فكل اللى معايا دلوقتى مؤقتا دول
صورةصورةصورةصورةصورةصورةصورة
ألف سلامة ياغادة وربنا يديم عليكى كل الصحة دايما صورة
وكمان بشكر ريم على بدأها للموضوع و تجميعنا بحب كالعادة فى كل الظروف..جزاكى الله كل خير صورة صورة

الأمير وليد ...إزيك ؟ صورة

كلّك ذوق ..ربّنا يكرمك ...على المرور و التعليق و الزهور الرائعة و النصيحة الغالية ...و الله بسلّمك من كل أذى إن شاء الله صورة

المشكلة إنّي بانسى نفسي جدا أول ما أدخل ألكاديمية و باحس بمنتهى السعادة و أنا باكتب و باقرا فيها و أكيد تنظيم الوقت هيكون أفضل و ربنا يفدرنا عليه ... صورة

و إن شاء الله تخلّص الامتحانات بتفوّق و ترجع تنور الأكاديمية من تاني ....بس بحرص و بتنظيم الوقت فعلا صورة

تحياتي لك صورةصورة

صورة
صورة

.
.
.
[highlight=#ffff40]*** لــزيارة صــفـــحـــتــي *** [/highlight]
Ghadat2009
مشرفة قسم الكتابة
Real Name: غادة يسري
Favorite Quote: كن جميلا ..... ترى الوجود جميلا :)
مكان: مصر الجميلة

مشاركة بواسطة Ghadat2009 »

الحلم المستحيل كتب:الف مليون سلامة عليكي يا حبيبة قلبي غادة ....... شفاك الله و عفاك ...... ان شاء الله تقومي بالف سلامة ...... و ربنا يكرمك يا

رب ........ و عايزاك ترجعلنا كدة بكتاباتك الحلوة اللي بتمتعينا بيها دايما ....... و فعلا الاكاديمية ما لهاش طعم من غيرك

صورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورةصورة

الله يسلّمك يا جي جي يا قمر صورة

كلامك رائع جدا و يدل على إنك شخصية حبّوبة جدا ما شاء الله صورة

و أنا باستمتع بكتاباتك و بردودك الرائعة و المشجعة جدا صورة

ربنا يكرمك يا سكّرة و يخليكي ليّا صورة

تحياتي لرقتك صورةصورة
صورة
صورة

.
.
.
[highlight=#ffff40]*** لــزيارة صــفـــحـــتــي *** [/highlight]
سندريلا
مشرفة قسم الخواطر
Real Name: جيهان راضي
Favorite Quote: المرأة عاشت ألوف السنين مثل مرآة تعكس صورة للرجل أكبر و أجمل من الحقيقة !
مكان: my own world
اتصال:

مشاركة بواسطة سندريلا »

غادة كتب :

الله يسلّمك يا جي جي يا قمر صورة

كلامك رائع جدا و يدل على إنك شخصية حبّوبة جدا ما شاء الله صورة

و أنا باستمتع بكتاباتك و بردودك الرائعة و المشجعة جدا صورة

ربنا يكرمك يا سكّرة و يخليكي ليّا صورة

تحياتي لرقتك صورةصورة

العفو يا قمررررررررررررررررر ........ لا شكر على واجب .......... انت اللي ررررررررائعة ...... و حبوبة كتير ...

المهم انك رجعتي لنا بالسلامة ....... ربنا ما يحرمنا منك يا رب يا غادة ...... و لا من مواضيعك الررررررررائعة ....

و يا رب تكون آخر الأوجاع
صورةصورةصورةصورةصورةصورة
أضف رد جديد

العودة إلى ”إهداء إلى...“