ذكرياتك مع الأكاديمية

خطواتك الأولى على درجات الأكاديمية, لتعريف باقى الأعضاء بنفسك عن طريق المواضيع الشخصية والنقاشية المختلفة.

المشرف: تنهيدة

قوانين المنتدى
يمنع تماما وضع البريد الألكترونى أو الموقع الشخصى داخل المواضيع فى هذا القسم أو غيره, يمكنك دائما وضع ذلك فى توقيعك وملفك الشخصى مع التحذير بأن إظهار بريدك الألكترونى فى موقع عام يعرض بريدك الألكترونى للرسائل المزجعة أو محاولات السرقة.
تنهيدة
مشرفة قسم أدب الأطفال
Real Name: نهاد نعمان
Favorite Quote: لوسرقت منا الأيام قلباً معطاء بسام لن نستسلم للآلام ...لن نستسلم للألام .....
verification: ID verified and trusted writer
مكان: بنت مصر

ذكرياتك مع الأكاديمية

مشاركة بواسطة تنهيدة »

كل سنه وكل أدارتنا الجميلة بخير وكل عضو من أعضاء أكاديمتنا بخير ودايما نحتفل بعيد ميلاد أكاديمتنا الجميلة flower1
أنا النهاردة وبمرور سنه على أنطلاق الأكاديمية رجعت بيه الذاكرة لأحداث سنه كاملة فى حياتى أكتشفت أن كان للأكاديمية الأثر الأول فيها بجد مش كلام انا بجد أتأثرت جدااااا بالأكاديمية وبأعضائها وبأدراتها حقيقى اتعلمت كتير واستفدت كتير حسيت بحريتى فى نظام محترم فاهم يعنى أيه معنى حرية.وبيستخدموها أمثل استخدام
المهم أنى بجد أفتكرت كل شىء جميل عشته هنا فى الأكاديمية ذكريات جميلة ضحكنا وزعلنا شاركنا بعض فى مناسبتنا وشاركنا بعض فى حبنا لمصر خلقنا جو من الترابط مش من السهل الا حب المكان بجد انه ينساه
وانا طبعا والله بحب المكان جداااااااا وعارفة ومتأكدة ان فى كتير بيشاركونى نفس الحب ونفس الأحساس ..
يااااااااه انا اتكلمت كتير ونسيت أقولكم انا ليه عملت الموضوع
ببساطة ياجماعة انا عملت الموضوع عشان نفتكر ذكرياتنا فى الأكاديمية مع بعض وطبعا احنا أتعودنا اننا داخل الأكاديمية بنتكلم بكل صراحة ومش بنعرف نخبى او نجمل أى شىء ... ومتأكدة انكم هتتكلموا بمنتهى الصراحة وبدون أستخدام أى عنف shot1
نفسى ان كل الأعضاء يكلمونا عن ذكرياتهم مع الأكاديمية المواقف الا مش بيقدروا ينسوها أكتر اعمالهم الا حبوها
واكتر الأعمال الا حبوها لزملائهم موقف مفرح او محزن او موقف غريب حصل مش بينسوه صديق او صديقة أكتسبوهم من الأكاديمية فى واقع حياتهم ...أكتر الأعضاء الا بينتظروا كتابتهم وأكتر الاعضاء الا بتلفت نظرك تعليقاتهم أى شىء ممكن تحكوه احكوه بدون تردد :D
بتمنى الموضوع يعجبكم ...
وبتمنى للجمبع كل التوفيق وقضاء سنه جديدة فى الأكاديمية كلها أمل وفرحة ونجاح .... :) flower1 flower1
صورة
هبة الله محمد
مشرفة قسم أخبار الأدب
Favorite Quote: الجحيم هو الآخرين.

Re: ذكرياتك مع الأكاديمية

مشاركة بواسطة هبة الله محمد »

أول مرة سجلت فيها في الأكاديمية كان الجو برد جدا

وكانت الأكاديمية فاضية قوي

الأول افتكترتها موقع عادي وكنت همشي ومش هسجل وبعدين بعد ماقلبت يفها شوية عجبين الجو وقررت أسجل وكمان أرد على مواضيع
صورة
تنهيدة
مشرفة قسم أدب الأطفال
Favorite Quote: لوسرقت منا الأيام قلباً معطاء بسام لن نستسلم للآلام ...لن نستسلم للألام .....

مشاركة بواسطة تنهيدة »

هبة الله محمد كتب:أول مرة سجلت فيها في الأكاديمية كان الجو برد جدا

وكانت الأكاديمية فاضية قوي

الأول افتكترتها موقع عادي وكنت همشي ومش هسجل وبعدين بعد ماقلبت يفها شوية عجبين الجو وقررت أسجل وكمان أرد على مواضيع
بشكرك ياهوبة على مشاركتك الجميلة
وفعلا بداية ما سجلنا فى الأكاديمية كان الجو بدأ يبرد زى اليومين دول كدا ..
وبجد انا بحس ان البرد بيكون سبب أن أقلامنا تدفى ونكتب كتير ...
احنا كدا ياهوبة عرفنا ذكرياتك مع بداية دخولك الأكاديمية
ومعرفناش ولا ذكره واحدة خلال سنه كاملة قضناها
مع بعض فى الأكاديمية ه11
بشكرك جداااااا على مشاركاتك الجميلة
وبتمنالك من قلبى قضاء سنه جديدة جميلة وممتعة ومليئة بكتاباتك المميزة flower1 :) flower1
صورة
المهاجر
مشرف قسم المقالات و النقد الفنى
Real Name: أحمد جمال الدين أحمد
Favorite Quote: دائما إفعل ما تحب ان يراك الناس عليه
دائماً لا تفعل ما يحب الناس ان يروك عليه
مكان: مصر
اتصال:

مشاركة بواسطة المهاجر »

ذكرياتى مع الاكاديمية حقيقة الموضوع رائع وجميل ولكن سيؤدى بى الى تذكر اشياء سيئة حصلت فالبرغم من ان الكثير من الايجابيات والاشياء المفرحة حصلت لى ولكن ايضا تجاوزتها السلبيات

وكانت ذكرياتى مع الاكاديمية :-

ذكريات حزينة :-

1- موت جدى محمود
2- دخول اختى المستشفى
3- وايضا كثير ولكن .........

اما المفرحة :-

1- انى تعرفت باصدقاء جدد
2- تعلمى لنوع جديد من الكتابات
3- قمت بعمل اكثر من مشروع تجارى مثل تجارة عسل النحل ومشتقاته وتربية الارانب والحمد لله الامور تمام
4- جواز اختى رغم ملاحظاتى على العريس
5- الانتهاء من تسليم المعهد اللى كنت فى لجنة بناءه
6- اتفاقى مع الحاج ابويا انى اخطب على عيد الفطر اللى جاى
محمد محمود
مشرف قسم الأشعار
Real Name: محمد محمود حسن
Favorite Quote: إلهــــي لا تعذبني فإني
مقر ٌ بالذي قد كان مني
مكان: الإسكندرية
اتصال:

مشاركة بواسطة محمد محمود »

فكرة الموضوع جميلة قوي يا نهاد
لأنك حترجعيني لذكرى محببة لنفسي جدا ً
ويمكن إنتي أكثر اللي عاصرتي معايا هذه الذكرى
كنت يومها في زيارة لكم وقولتيلي على فكرة الأكاديمية اللي كانت بدأت بالفعل من ثلاث أيام
أعجبتني الفكرة جدا ً خصوصا ً لما قرأت أهداف الأكاديمية و نظامها اللي أخيرا ً أتاح لي مكان محترم لأكتب في جو نقي يحترم الكلمة ويحفظ لها مكانتها .
لذلك أنا باشكرك جدا ً لأن لك الفضل بعد الله عز وجل في ظهور كتاباتي في هذا المكان الرائع

- فاكر كمان ازاي بدأت المسابقة بتصويت من الأعضاء وفاكر انك أعطيتي صوتك لعمل غير العمل المقدم منك ، فكنت خير مثل للإيثار
- فاكر تطور المسابقة واشتراك الأعمال أمام لجنة تحكيم من أساتذتنا الجامعيين مما زاد من روعة المسابقة .
- فاكر كل يوم مر علينا في الأكاديمية يزداد عددنا كل يوم وتزداد الأخوة والألفة بين الأعضاء لدرجة أننا أصبحنا نقضي وقت كبير جدا ً هنا .
- أكتر حاجة فاكرها وأعتز بها ولن أنساها إننا أصبحنا كلنا في الأكاديمية أسرة واحدة يحترم كل فرد فيها الآخر ويقدره ، وأصبح أي شخص مخالف لتعليمات الأكاديمية لا يلقى قبول بيننا .

- وفاكر إدارتنا الرائعة بكل خير ، وازاي تحملت المصاعب والهجوم الشرس عليها في وقت من الأوقات ، لتضمن لنا جو نقي يليق بهذا البيت الأدبي الرائع ، وازاي وفرت كل السبل للأعضاء لتشجيع مواهبهم و إخراج كلماتهم للنور في ظل تعاون جميل بين الإدارة والمشرفين والأعضاء.
يارب التوفيق لنا جميعا ً إدارة ً ومشرفين وأعضاء لتبقى الأكاديمية نبع عطاء وإبداع دائما ً .
كل سنة وانتم طيبين .

تواضع تكن كالبدر لاح لناظر ٍ على صفحات الماء وهو رفيع ُ
ولا تك كالدخان يعلو بنفســه إلى طبقات الجو وهو وضيـــع ُ

صورة

صفحتي الشخصية
تنهيدة
مشرفة قسم أدب الأطفال

مشاركة بواسطة تنهيدة »

صبراً يا أقصى كتب:ذكرياتى مع الاكاديمية حقيقة الموضوع رائع وجميل ولكن سيؤدى بى الى تذكر اشياء سيئة حصلت فالبرغم من ان الكثير من الايجابيات والاشياء المفرحة حصلت لى ولكن ايضا تجاوزتها السلبيات

وكانت ذكرياتى مع الاكاديمية :-

ذكريات حزينة :-

1- موت جدى محمود
2- دخول اختى المستشفى
3- وايضا كثير ولكن .........

اما المفرحة :-

1- انى تعرفت باصدقاء جدد
2- تعلمى لنوع جديد من الكتابات
3- قمت بعمل اكثر من مشروع تجارى مثل تجارة عسل النحل ومشتقاته وتربية الارانب والحمد لله الامور تمام
4- جواز اختى رغم ملاحظاتى على العريس
5- الانتهاء من تسليم المعهد اللى كنت فى لجنة بناءه
6- اتفاقى مع الحاج ابويا انى اخطب على عيد الفطر اللى جاى
سعيدة ياأحمد ان الموضوع عجبك وطبعا الموضوع بجد بيكون جميل بردودكم وتعليقاتكم الجميلة :)
بس ياأحمد انت نسيت تضيف ذكره مش ممكن تتنسى أبدا وهو فوز حزبنا الدائم خلال كل شهور المسابقة على حزبكم الغلابان المسكين الا اتبقى له خطوة ويطلع بره المشكلة بئه ياأحمد ان من التنبؤات الا أكيد هتحصل أن المسابقة الشهر ده كانت فى القصة القصيرة والشهر الأخير كمان فى القصة القصيرة يعنى محسومة محسومة لصالحنا :D
بعيد عن الحزب أنا بجد بتمنى ان مش يكون فيه ولا ذكره سيئة مع السنه الجديدة سواء على مستوى الأكاديمية أو على مستوى حياتك كلها والظاهر أن فعلا مش هيكون فيه أى أخبار وحشة أن شاء الله لان انا سامعة اللهم لا حسد يعنى ;) ان فى تجار وفلوس وحاجات جامدة جدااا دا غير كمان ان فى مشاريع خطوبة وجواز يعنى هنقيم عن قريب الأفراح والليالى الملاح ز1 ان شاء الله يتحقق كل شىء ياأحمد زى ما بتحلم بيها بالظبط
متشكرة ياأحمد انك شاركتنا فى أفراحك واحزانك ولو انى طماعة شويتين وكنت عايزة اعرف أكتر عن ذكرياتك داخل الأكاديمية بجد بشكرك جدااا ياأحمد وبتمنالك أن شاء الله أنك ترجع بكتاباتك ومقالاتك المميزة وقسم هى دى مصر على فكرة بينادى عليك فياريت تلبى النداء بتمنى لك كل النجاح والتوفيق :)
صورة
تنهيدة
مشرفة قسم أدب الأطفال

مشاركة بواسطة تنهيدة »

محمد محمود كتب:فكرة الموضوع جميلة قوي يا نهاد
لأنك حترجعيني لذكرى محببة لنفسي جدا ً
ويمكن إنتي أكثر اللي عاصرتي معايا هذه الذكرى
كنت يومها في زيارة لكم وقولتيلي على فكرة الأكاديمية اللي كانت بدأت بالفعل من ثلاث أيام
أعجبتني الفكرة جدا ً خصوصا ً لما قرأت أهداف الأكاديمية و نظامها اللي أخيرا ً أتاح لي مكان محترم لأكتب في جو نقي يحترم الكلمة ويحفظ لها مكانتها .
لذلك أنا باشكرك جدا ً لأن لك الفضل بعد الله عز وجل في ظهور كتاباتي في هذا المكان الرائع

- فاكر كمان ازاي بدأت المسابقة بتصويت من الأعضاء وفاكر انك أعطيتي صوتك لعمل غير العمل المقدم منك ، فكنت خير مثل للإيثار
- فاكر تطور المسابقة واشتراك الأعمال أمام لجنة تحكيم من أساتذتنا الجامعيين مما زاد من روعة المسابقة .
- فاكر كل يوم مر علينا في الأكاديمية يزداد عددنا كل يوم وتزداد الأخوة والألفة بين الأعضاء لدرجة أننا أصبحنا نقضي وقت كبير جدا ً هنا .
- أكتر حاجة فاكرها وأعتز بها ولن أنساها إننا أصبحنا كلنا في الأكاديمية أسرة واحدة يحترم كل فرد فيها الآخر ويقدره ، وأصبح أي شخص مخالف لتعليمات الأكاديمية لا يلقى قبول بيننا .

- وفاكر إدارتنا الرائعة بكل خير ، وازاي تحملت المصاعب والهجوم الشرس عليها في وقت من الأوقات ، لتضمن لنا جو نقي يليق بهذا البيت الأدبي الرائع ، وازاي وفرت كل السبل للأعضاء لتشجيع مواهبهم و إخراج كلماتهم للنور في ظل تعاون جميل بين الإدارة والمشرفين والأعضاء.
يارب التوفيق لنا جميعا ً إدارة ً ومشرفين وأعضاء لتبقى الأكاديمية نبع عطاء وإبداع دائما ً .
كل سنة وانتم طيبين .

الله الله يامتر على الذكريات الجامدة أنا بجد فاكرة اليوم دا كويس حتى انت يومها اتفجأت انى بكتب وأعجبت جدااااا
بفكرة الأكاديمية ومن يومها كل ماتيجى نفضل نتكلم عن الأكاديمية وكل جديدة فيها وفى ناس بتزهق منا أنت عارفهم طبعا الناس دى مين ;)
بس على فكرة يامحمد انت نسيت تقول ان اليوم دا انت كنت معزوم عندنا على الغدا دايما بتنسى مش عارفة ليه :lol:
بجد يامحمد انا الا بشكرك جدااااااا لانك بجد بتشجعنى ودايما بتحبنى أكتب وأطور من كتاباتى ..
حقيقى رجعتنى لأيام جميلة جداااااا لأيام الاكاديمية الأولى واختيار الأعمال والتصويت بجد كانت أجمل ايام
مش عارفة أشكرك على اية ولا ايه يامحمد انت بجد دايما سباق للخير ودايما بتسعى فى تطوير الأكاديمية
والحفاظ على قواننها وأن شاء الله الاكاديمية بوجودك وبوجود كل عضو ومشرف بيحب الأكاديمية هتكون أجمل وأجمل
بتمنالك يامحمد سنه جديدة سعيدة عليك فى الأكاديمية وفى كل حياتك :) flower1
صورة
الزهراء
مشرفة قسم النقد الفنى و المقالات
Real Name: سليمة مشري
Favorite Quote: الشكوى انحناء و أنا نبض عروقي الكبرياء ...
فالشكوى لغير الله مذلة
مكان: بلد الأحرار

مشاركة بواسطة الزهراء »

مساء الخير يا نهاد
و كل عام و أكاديميتنا بخير

طبعا مثل العادة موضوع جميل و رقيق مثلك ..الذكريات بكل ماتحمله

أيامي في الأكاديمية ممكن أعتبرها أجمل الأيام و أحلاها و خاصة في بداية انضمامي كنت سعيدة جدا بتواجدي في هذا المكان المميز و إني أتعرف على ناس مميزين و مبدعين و أكون صداقات و أتواصل بكل الطرق معاهم و أهم طريقة هي الكتابة .
طبعا هناك ذكريات أو مواقف لا أحبذ تذكرها مثل ما هناك مواضيع لي لا أريد أن أقرأها ثانية و في المقابل هناك ذكريات جميلة و مواضيع أحس بأنني راضية و لو بنسبة بسيطة عن نفسي فيها ..
أذكر لك أول يوم لي في الأكاديمية و التي سجلت فيها بمجرد أن قرأت جزء من رواية هنا و فورا رحت كاتبة موضوع أعرف نفسي بيه من غير حتى م أشوف بقية الأقسام و دة خلاني أقع في القسم غير المناسب لكن الحمد لله وليد كان هنا و عمل اللازم
كمان بحب اليوم دة لأني شفت أول الردود على خاطرة لي و كان الرد منك إنت و من غادة و كمان وليد فحسيت بإهتمام الأعضاء هنا بأعمال غيرهم فأعجبت بالجو العام من غير م أنسى طبعا ريم اللي واحشاني جدا و صديقتي العزيزة رانيا اللي بستنى راجعتها
و في أول انضمامي للأكاديمية كنت باقضي بالساعات و أنا بقرا للأعضاء و أستمتع بأعمالهم و أتعرف على شخصياتهم...
كمان بحب الأيام اللي كنا بنكتب فيها في موضوع الألف قصة و حكايات أحمد و هو بيغير الإسم بتاعو ....
زائد طبعا اكتسابي لتقنيات جديدة في الكتابة و أصبحت بحب أكتب في أكثر من لون ..
كمان في أيام كان فيها انضمام عدد كبير من الأعضاء الجدد و طبعا دة خلانا نكتشف القمر جيهان اللي بكنلها مودة صادقة ...
كذلك الأيام العصيبة التي مرت بها إدارتنا و كل محاولات التشكيك في نزاهتها، أيام لا أتمنى أن تعود
يعني هي حاجات كثيرة أوي حبيت أذكر دة و أسيب المجال لبقية الزملاء
تقبلي مني تحياتي و بجد واحشاني flower1
جوا العين و ساكنة القلب
نحبك يا بلادي
......................
صورة
تنهيدة
مشرفة قسم أدب الأطفال

مشاركة بواسطة تنهيدة »

الزهراء كتب:مساء الخير يا نهاد
و كل عام و أكاديميتنا بخير

طبعا مثل العادة موضوع جميل و رقيق مثلك ..الذكريات بكل ماتحمله

أيامي في الأكاديمية ممكن أعتبرها أجمل الأيام و أحلاها و خاصة في بداية انضمامي كنت سعيدة جدا بتواجدي في هذا المكان المميز و إني أتعرف على ناس مميزين و مبدعين و أكون صداقات و أتواصل بكل الطرق معاهم و أهم طريقة هي الكتابة .
طبعا هناك ذكريات أو مواقف لا أحبذ تذكرها مثل ما هناك مواضيع لي لا أريد أن أقرأها ثانية و في المقابل هناك ذكريات جميلة و مواضيع أحس بأنني راضية و لو بنسبة بسيطة عن نفسي فيها ..
أذكر لك أول يوم لي في الأكاديمية و التي سجلت فيها بمجرد أن قرأت جزء من رواية هنا و فورا رحت كاتبة موضوع أعرف نفسي بيه من غير حتى م أشوف بقية الأقسام و دة خلاني أقع في القسم غير المناسب لكن الحمد لله وليد كان هنا و عمل اللازم
كمان بحب اليوم دة لأني شفت أول الردود على خاطرة لي و كان الرد منك إنت و من غادة و كمان وليد فحسيت بإهتمام الأعضاء هنا بأعمال غيرهم فأعجبت بالجو العام من غير م أنسى طبعا ريم اللي واحشاني جدا و صديقتي العزيزة رانيا اللي بستنى راجعتها
و في أول انضمامي للأكاديمية كنت باقضي بالساعات و أنا بقرا للأعضاء و أستمتع بأعمالهم و أتعرف على شخصياتهم...
كمان بحب الأيام اللي كنا بنكتب فيها في موضوع الألف قصة و حكايات أحمد و هو بيغير الإسم بتاعو ....
زائد طبعا اكتسابي لتقنيات جديدة في الكتابة و أصبحت بحب أكتب في أكثر من لون ..
كمان في أيام كان فيها انضمام عدد كبير من الأعضاء الجدد و طبعا دة خلانا نكتشف القمر جيهان اللي بكنلها مودة صادقة ...
كذلك الأيام العصيبة التي مرت بها إدارتنا و كل محاولات التشكيك في نزاهتها، أيام لا أتمنى أن تعود
يعني هي حاجات كثيرة أوي حبيت أذكر دة و أسيب المجال لبقية الزملاء
تقبلي مني تحياتي و بجد واحشاني flower1
انت الا وحشانى جداااااا جداااااا ياسلمى والله وحشنى حماسك الجميل وكتاباتك الأجمل وتواجدك بوجه عام فى الأكاديمية انت حقيقى بمجرد دخولك الأكاديمية حسستينى اد اية انك انتِ بتحبى مصر وبتحبى وطنك وعشان كدا انا دايما بحس انك جزائرية مصرية اندمجتى معانا بشكل سريع ومميز تنوعتى فى كتاباتك بشكل ملفت للنظر ورائع بجد أضفتى للأكاديمة كتير وفى انتظار المزيد من كتاباتك الا عودتينا عليها
فكرتينى ياسلمى بجد باأيام جميلة جداااااا مع الأعتبار أن كل أيام قضناها فى الأكاديمية مع بعض فهى من أجمل الأيام فكرتبنى كمان ياسلمى بأسماء أحمد الا مش عارفين عددهم اد ايه دول بس بقولك بلاش نفكرة لا بكرة نلاقيه غير اسمه مش ناقصين حيرة جديدة ;)
ذكرتى بجد أجمل الأعضاء فى الأكاديمية غادة وجيجى وريم ورانيا بجد هما كمان وحشونى اوى ووحشنى تواجدهم الجميل ان شاء يرجعوا قريب بروحهم الجميلة يزينو من تانى الأكاديمية ...
فعلا الأدارة اتحملت كتير ووجهت كتير من المشاكل لكن أنا متأكدة ان الا يفكر فى انشاء مكان رائع زى الأكاديمية فأكيد هيكون قادر ان يتصدى لأى مشاكل بجد كلنا بنتمنى لكل فريق الأدارة كل التوفيق
بشكرك ياسلمى على ذكرياتك الرائعة وبتمنى دايما أشوف اسمك من المتواجدين وانك تقضى سنه جديدة معانا مليئة بالحب والأمل ...على فكرة ياسلمى اسم سليمة بجد جميل جدااااا عاشت الأسم يابنت بلد الأحرار ياقمر
بتمنالك كل النجاح والسعادة ياأحلى سلمى :) flower1 :) flower1 :)
صورة
Ghadat2009
مشرفة قسم الكتابة
Real Name: غادة يسري
Favorite Quote: كن جميلا ..... ترى الوجود جميلا :)
مكان: مصر الجميلة

مشاركة بواسطة Ghadat2009 »

موضوع أكثر من رائع بجد يا نوني happy11

بس مش عارفة أقول إيه و لا إيه ؟

يعني أتكلم عن أول يوم لي هنا .. يعني مع أول خاطرة لي ...لقيت ردود رائعة جدا شجعتني جدا على استمرار الكتابة

و دايما بعدها كنت بلاقي كل تشجيع بروح طيبة رائعة : منك يا تنهيدتي و من وليد المبدع بتعليقاته الغير عادية الدافعة للأمام : و فاكرة جدا لما كان بيشجعنا على اقتحام مجالات جديدة للكتابة ..يمكن عمري ماكنت هافكر أطرق باب الرواية أو المذكرات الكوميدي لولا تشجيعه و دفعه المستمر

و فاكرة لما سجلت : كانت الأجواء في منتهى النشاط و تقريبا ما فيش موضوع من غير رد جميل جدا

و طبعا فاكرة لما بدأت أكتب الرواية و ازاي أخي العزيز محمد محمود دائم التشجيع و المتابعة ..وولاء و سلمى اللي غايبين علينا

كنت باقضي ساعات كتيرة أوي ..أجمل ساعات قضيتها flower1 flower1 flower1

و أجمل ذكرى هي انبهاري بأداء الإدارة ..بصراحة كنت فعلا باتفاجيء بمدى الصدق و الاحترام و الالتزام و الروح الطيبة الرائعة في معاملاتهم مع الأعضاء و تشجيعهم لكل المواهب
طبعا فاكرة الصراع اللذيذ في ألف قصة ..و موضوع سلمى الكوميدي ( إنها الحرب إذا ) :)

و فاكرة لما كتبت رانا قصة و مذكرات كوميدي باسم ( المصرية) و أنا بدأت أرحب بيها على انها عضو جديد س11

و فاكرة مغامراتي مع هبة الله محمد أو مشاكساتي معاها س11

فاكرة مفاجآت الفوز في المسابقات اللي كانت بتحمّسني جدا
زي ماقلت لك يا نوني ...الموضوع ممكن أكتب فيه صفحات كتير ..أنا فعلا باحب جدا الأكاديمية الرائعة دي flower1 flower1 flower1

باشكرك يا صديقتي الغالية على الموضوع الجميل جدا ده ب11 flower1
صورة

.
.
.
[highlight=#ffff40]*** لــزيارة صــفـــحـــتــي *** [/highlight]
أضف رد جديد

العودة إلى ”من أنت...؟“